Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-13, 14:25   #1371
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Festina - jeg unner deg nedgangen av hele mitt hjerte. Problemet er bare at jeg unner meg selv litt nedgang også.Den unner jeg dere også - av hele mitt hjerte. Gudene skal vite hvor frustrerende det er når ingen ting "virker"..... Men - når jeg ikke gidder å legge inn insatsen så kan jeg vel ikke forvente resultatene heller. Jeg var vel ikke flink nok på den ordinære lavkarboen jeg heller, selv om det ikke er kjekt å måtte innrømme det....

Her i gården har jeg derimot stått stille lenge nå. Og det er en bra ting, for vekta har villet opp, ikke ned. Men, nå er det vår med mer aktivitet og jeg håper det skal bidra tili at jeg kanskje kan snike av et par kilo.

Jeg synes det er kjempebra at det ikke går opp, og at du har klart å motvirke oppgang! Kudos til deg!

Forhåpentligvis vil lavkarboen hjelpe meg med det når jeg en gang klarer å komme meg inn på et normalt lavkarbokosthold......

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat