Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-13, 19:03   #19577
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Tror ikke alderen har så mye å si (ikke at jeg skal påberope meg å være så himla ung, atte), men jeg er håpløst gammeldags når det kommer til sånt noe, og jeg har hatt all mulig motstand mot smarttelefonhysteriet (ev. tilgjengelighetshysteriet) lenge, og har det vel fortsatt.
Men hvorfor er du fornøyd med den? Har aldri hørt om den ...

På cdon.no har de flere LG-telefoner uten abonnement til under 2000,-. Jeg kjøpte min der for to år siden straks og er veldig fornøyd. Jeg har en LG Optimus 500, men den er sikkert ikke i salg lenger. Det eneste negative er at den er ganske glatt og har glippet ut av hendene mine noen ganger og flakset bortover golvet - problemet ble løst med et silikon-deksel.

Jeg bruker den til å ta litt bilder med, til å ringe, kan høre musikk på den når jeg går tur, sende mms og sms og er bittelitt på nettet en sjelden gang. Funker helt fint for meg.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)