Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-13, 18:54   #19575
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

- Det skal under ingen omstendigheter være en iphone - så er det rydda av veien. Enig.

- Den skal ikke være for dyr, helst under 2000 kr (uten abonnement)
Heller vanskelig, men om du er fornuftig og tar til takke med en "gammel" modell skal det gå fint. (jeg har dessverre ikke forslag, da jeg hater alle andre enn min )
- Den skal ikke være for stor og uhåndterlig, men passe godt å hånda
- Jeg trenger den til normalt bruk, samt det praktiske med å kunne sjekke ting på nettet, som endringer i timeplan, rutetider med trikken etc. Så den behøver absolutt ikke å være særlig hi tec og fancy Dette kan du med alle smarttelefoner.
- Skjermen bør ikke så lett knuses ... jeg er litt slepphendt og klønete ... Det gjør de, men du kan kjøpe deksel til den som demper støt ved kløning og slepphendting. Deksler kan du få grisebillig (typ 20,-) på ebay. Samme med sånne klistregreier som du har utapå skjermen for å hindre riper.
- Den bør ha bra batterikapasitet LÅLL, dette går vanskelig under kravet om billig fon. Min må lades hver kveld, - men kjærevakrevene, det er bare å stappe lader i den når du legger deg.

it eller sølv eller andre teite farger som ikke er svart. Haha! Kjøp et deksel

Og så lurer jeg på - kan man stille sånne smarttelefoner til å koble seg på andre tilgjengelige nettverk sånn at man ikke bruker tellerskritt på å være på nett? Ja, dette er veldig mye av poenget med en smartfon.

Sånn Beklager at jeg ikke har forslag, men her får du i hvertfall noen svar.

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo