Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-06, 15:09   #13
HildePåSlankern
Medlem

Medlem siden: Jan 2006
Alder: 60
HildePåSlankern har en fantastisk aura rundt segHildePåSlankern har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg går bare ikke ned

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

Det kan hende at du trener for mye. Hvis du trener for mye (eller for mange minutter til hver trening) så brytes musklene ned etterhvert og da må kroppen bruke energi å bygge disse opp igjen. Og fettforbrenningen skrus av. Prøv å kutt ned til 45 min. trening. Og jeg regner med at du har 1 dag pause mellom treningene? Viktig!

Ellers så bør du kutte ned på søtningmiddel og fløte/ost/CC og kanskje kaffe.

Vei deg en gang i uka og se om du går ned litt mer på denne metoden.

Lykke til!

Takk! Jeg tror ikke at jeg trener for mye, det er veldig godt å trene, jeg merker det på hele kroppen, og jeg løfter ikke mer enn det jeg bør, jeg konkurrerer ikke med noen, bare sørger for å trene alle de store muskelgruppene og variere litt. Jeg ser mange på treningssenteret som ser ut som om de konkurrerer med noen. Jeg trener hver onsdag, fredag og søndag.

Ja, jeg har lurt på om jeg ikke bør kutte ned på nevnte matvarer. Kuttet ut kaffen og fløten igår, og det var sorg (nå er det bare vann igjen), og spiste ikke rømme eller ost. Skal se om jeg kan kutte ut cottage cheese og splenda. Idag har jeg tenkt å lage slankekjøttkaker. Har spist egg med majones til frokost.

Sten Sture, om du leser dette, vet du hvor lang tid det kan ta for enkelte før kroppen omstiller seg?

Hei Nille, jeg føler ikke at det er urealistisk å forvente at man skal ta av mer enn 0.6 kilo i løpet av de første tre ukene! Du advarte meg selv om å gå altfor fort ned i vekt, og jeg står altså stille. Det er ikke blitt mer romslig i buksa dessverre, men jeg ser mer muskeltone på armene.

Nei, jeg gir ikke opp, gjør bare visse endringer, for kanskje tåler jeg ikke kaffe eller fløte/rømme eller ost eller cottage cheese eller splenda, eller iallefall har jeg tenkt til å kutte ned endel og se hva som skjer. Virker ikke dette, kan jeg prøve å spise mer grønnsaker.

Takk alle sammen for oppmuntrende ord! Jeg setter utrolig stor pris på det! Det er nok på tide å slavisk skrive opp alt det jeg spiser, for å se hva det er som gjør at vekta går opp eller ned og hva som skjer med snora.

Lykke til!

Vennlig hilsen

Hilde

HildePåSlankern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter og leter Svar med sitat