Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-13, 10:32   #19566
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

tips til et greit middel til oppvaskmaskin? får min første maskin til uka, og imorra skal jeg en tur innom hos søta bror.. og vet av erfaring at det ikke er alltid det dyreste som er best eller at billig er dårlig.. men oppvaskmaskinsåpe kan jeg lite om...

Jeg har brukt mye forskjellig og må innrømme at jeg ikke merker noen som helst forskjell så jeg holder meg til billigmerkene. Har brukt både Finish, Sun og flere andre, akkurat nå har jeg ett som begynner på A (husker ikke navnet) og jeg synes alt er like rent uansett. Men jeg skyller ting og tang ganske godt før jeg setter det inn i maskina da og det blir sjeldent stående i dagesvis før jeg kjører en maskin liksom. Er det mye og inntørkede matrester så er det klart det krever mer.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)