Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-13, 16:18   #19526
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen her som har erfaring med trykk- og syremåling? Jeg sitter nå her med en slange ned fra nesa til magesekken, og en sånn trykkedings. Jeg synes det hele var en så grusom opplevelse, at det var marginalt hva jeg fikk med meg av instruksjoner, og skrivet de ga meg var ikke kjempeinformativt.
Det jeg lurer på: skal man bare skal trykke på måltidsknappen når man begynner og slutter og spise, eller kan man trykke på den smerteknappen dersom man får plager under spisingen før man har trykket for å ha avsluttet måltidet? Og må man trykke på måltidsknappen dersom man drikker vann? Eller kaffe? Ikke lett detta. Og ingenting jeg ønsker å gjenta med det første dersom jeg gjør noe feil.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥