|
Jaggu ... Påan igjen
Ja da var man igang igjen. Vi spiser sundt hjemme hos oss. Vi er direkte hysterisk faktisk. INGEN kunstige tilsetningsstoffer osv. Økologisk mat, ingen sukker, mel, posesauser.. Jeg spiser ikke brød, pasta, pottis osv... Spiste litt frukt og har kost meg med litt youghurt innimellom, a la Fedon egentlig. Men.. jeg går opp i vekt. Jeg driver med hundekjøring og jakt og har vært på to måneders ekspedisjoner uten noen form for kontakt med sivilisasjonen, men jeg går opp i veeeekt. Blir kokko... Nå ramler jeg en tur innom ketolyse igjen, det er jo det eneste kroppen min responderer på. Gleder meg litt til å gomle litt smør og rømme igjen, men skulle ønske jeg kunne spise et "vanlig, sunt" kosthold uten å gå opp i vekt. Hvorfor skal det være sånn at kroppen min suuuuger til seg kiloer, bare jeg spiser noen helgrove knekkebrød. Spiser ikke mye engang. Blir oppgitt og øser alt på dere stakkar... Men når får man samle opp litt friskt mot så man ikke ser ut som en sperreballong når man skal ut med kajakken til sommern...