Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-13, 18:48   #1361
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Pjuh...ingen jakke er kjøpt ennå. Blir litt grådig kjenner jeg; nå da jeg kan gå inn i mindre størrelser så skal jeg ha det så innmari billig - samtidig som jeg vil ha kvalitet/skikkelig vare som jeg skal ha i mange år. Så da blir det vel ikke noen jakke med det samme
da får du heller vente til salget

Har faktisk gått noe ned i vekt den siste uka; ca en halv kilo så nå ligger jeg "bare" to kilo over minstenotering. Målet nå er å holde meg under 70 kg og være i aktivtet/spise riktig/drikke nok/osv. Jeg mener å se sammenheng med vektoppgang/økt magemål da jeg startet med jerntabletter og c-vitaminer. Noen av dere som kjenner til en slik effekt?

Hurra for vektnedgang - alle gram teller kan ikke huske at jeg har gått opp i vekt av jerntabletter, men så har jeg brukt det bare en gang. Har faktisk så "godt" blod at jeg får skryt i blodbanken. Hadde 15 i blodprosent sist gang, og da begynner jeg vel å nærme meg bloddopet, eller?

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat