|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.
har leilighet med kun to dører, den ene inn til soverommet så var mest naboen jeg var bekymra for når han mjaua som værst...
jeg spurte om det var ting jeg kunne gi utenom foret, men de så helst at jeg ga for det meste foret. men jeg kunne gi sei en gang iblant. sånn noen få ganger i måneden typ. men jeg har en del egg, så kan jo prøve. vispa egg da eller?
Ok, da er det nok litt verre med tanke på lyd og slikt. Men om han roer seg på badet så går det vel ann å la han ligge der, evt prøv å lage et lite "reir" av et teppe under en stol, i en krok eller lignende. Eller oppå en stol under bord. Katter er jo glade i og ligge på små plasser med ryggdekning, spesielt dersom de ikke er helt trygge og vil være i fred. Utenom snuppene her som akkurat nå breier seg i hele sofaen og vel så det.
Jeg tar egg og visper lett sammen før jeg gir det. Mine katter elsker det og slafser det i seg. Kan jo være verdt og prøve og se om katten liker det. Fisk av og til går jo, men siden det ikke er naturlig for katt gir jeg ihvertfall minimalt av det. Mine snupper er uansett mer glade i egg.
|