Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-13, 07:18   #1933
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

^Takker for tips. Den så fin ut. Var flere mønstre der jeg kunne tenke meg å lage hele plagg av.

Noe helt annet: Kan noen forklare meg hvordan det er meningen at jeg skal strikke tomlene på disse selbuvottene? http://www.ravelry.com/patterns/libr...-selbu-mittens
Jeg har skjønt såpass som at jeg skal legge opp masker der hvor det ikke er ruter i mønsterrrapporten. Men med hvilken farge, og med hvilken metode? Har prøvd litt frem og tilbake nå uten at det ble særlig lekkert.

Se på forumpostene tilhørende mønsteret. Ser iallfall at noen har hatt samme problem. Kanskje hun også har fått en forklaring...?