Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-13, 00:47   #19445
amritam
Medlem

amritam sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kan noen gjøre meg en kjempetjeneste og sjekke de to første lydfilene (Platon og Aristoteles) på denne sida og sjekke om spilleren bare stopper etter seks-ti minutter? Ev. forsøke å laste ned lydfila og se om dere får mer enn en tjue minutters lang lydfil? Ergrer livet av meg over at jeg ikke kan spille disse filene i sin helhet uten å måtte starte de på nytt og på nytt og på nytt, og at jeg heller ikke får lastet ned hele fila, som skal være på ca 90 minutter. Har oppdatert alt av programtillegg og testet å både spille av og laste ned lydfilene i både Firefox, Chrome og Internet explorer ...

Det ser ut til å fungere helt fint her. Hørte 18 minutter av Platon direkte på websida før jeg ikke gadd mer, og lastet ned Aristoteles som er 1:28:33 lang - hoppet bortover og sjekket at det er lyd hele veien. Bruker Firefox på Linux.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger