|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av nellie, her.
Jeg har prøvd shampo og balsam fra Maroccan oil. Den "normale" typen. Var forferdelig for mitt hår, som blir ganske fort fett. Vanligvis tar det en dag og en natt før det begynner, men etter de begynte det allerede på kvelden.
Har en full sånn svær pumpeflaske stående.
Oljen er fin da, synes jeg. Så lenge jeg holder den langt nede i lengdene og tar det i fuktig hår.
Er ikke så dyr på blivakker.no
Ah. Er kun selv oljen jeg er interessert i. Tenkte den kanskje var bra for håret mitt som har en lei tendens til å floke seg nederst. Jeg har jo bleka hår, og mener å ha hørt at det er proteiner i denne olja som skal være bra når håret er litt skada.
Opprinnelig lagt inn av moonsis, her.
Den gir fin glans til håret uten at det ser fett ut, samt at den lukter helt fantastisk - bare lukten er verdt pengene spør du meg. 
Meeeen: Wella SP olje (kjøpes bla. på lookfantastic) er minst like bra, og dufter nydelig. Det er forøvrig veldig mange håroljer på markedet som er i akkurat samme liga som Morroccan Oil, som er rimeligere.
Høres bra ut! Problemet er jo at jeg ikke klarer å finne ut HVA denne olja er laget av! Ser kanskje ut som om det er argan-olje?! Og så ser jeg også at noen si er at den originale Morroccanoil-en har silikon i seg, og det er jo ikke særlig ålreit ... 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|