Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-13, 08:29   #19406
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg reagerer heldigvis ikke på jordskokk og løk, selv om jeg reagerer på en del sukkeralkoholer, så da er det kanskje håp (von i hangande snøre)

Drikker du det nå? Har vurdert og prøve det, men det har liksom ikke blitt enda. Tenker også at om jeg får tak i det søtningsmiddelet så blir det å bruke det i små kvanta om gangen uansett, så da kan det hende at jeg ikke får noen ondter av det

Satser på Tysklandstur ganske snart (trenger mer vin også )

Jeg har gått tom og ikke giddet å bestille igjen (okosjokolade har til ok pris) etter at jeg fant ut at den russiske surkålen er det som har best probiotisk og normaliserende effekt på den ustabile magen min.

Men for å si det sånn - blir det ny bestilling fra okosjokolade så tar jeg nok med FOS i bestillingen. Da må jeg nok trene meg opp gradvis igjen.