Tråd: Aprilstartere
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-13, 20:19   #34
nisse
Medlem

nisse sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
nisse er på en erverdig vei

Sv: Aprilstartere

Opprinnelig lagt inn av jansen, her.

Ja nå for tiden så går det i en omelett med 3 egg i, med litt tacokjøtt med cheddar ost, jalapeno tubeost og vanlig norvegia ost til frokost, å til middag så lager jeg meg en ganske stor porsjon med tacosalat, det som er i den er kinakål,løk,paprika,agurk,avocado,kjøttdeig,tacosa us og ost, har ikke regnet på hvor mye det er på hvert osv, men det er jo en sånn grei litt stor porsjon så jeg holder meg mett veldig lenge, å om jeg blir litt sulten på kvelden så lager jeg meg en liten omelett på 2 egg med omtrent samme ingrediensene som den til frokost. Dere kan godt lære meg hva jeg gjør galt, men spiste jo dette en del før å gikk jo ned mye i vekt Pluss jeg drikker ca 3.5 liter vann hver dag

Hmmm. jeg er ikke ekspert men for meg ser det ut som du får i deg lite fett og mye melkefett hvis du forstår hva jeg mener. jeg "stapper" meg mett på proteiner (en k.filet eller to fiskebiter eller svin, biff...) og grønnsaker - ikke bare salat og noe fett. jeg ville også spise mindre frokost og heller noe til lunch. har du prøvd stekte grønnsaker med smør / blomkålmos med kjøtt / lage god og tykk suppe, eller åpne grillsesongen? (da er det lett å lage god og variert middag men uansatt ikke gi opp. det løsner snart lykke til

nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat