Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-13, 12:58   #19387
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Ja, den kan brukes til å kjevle "leiver". Blir det noe klin om deigen ikke er tørr nok og seig nok til å henge sammen godt: ja.

Jeg tror ikke dette vil fungere uten det limet som glutenet i hvetemel gir...? Hadde du bodd i nærheten skulle du ha prøvd med vår støvsamler... (Bare du vasket den selv etterpå )

Den deigen jeg sikter til er rimelig seig pga av egg og olje, så jeg tror kanskje det kan gå. Den kan rett og slett ikke smøres utover, da må man ha i mye egg gitt og jeg er så lei av "eggete" ting (utenom rene egg da).

Takk for tilbudet skulle seff ha vaska etter meg jeg, bare her på jobb jeg ikke gidder det for vi har en "guttunge" her som aldri tar koppevasken. Nå er vi så drittlei at vi bare bruker og passer på at det ikke er rene kopper til drittungen slik at han må vaske, som oftest vasker han bare den kroppen han trenger selv og lar resten stå. Er jo ingen vits at han vasker opp etter alle vel (som vi andre gjør)? Hva gjør man med sånne jyplinger??

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose