Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-13, 09:33   #16
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboutviklingen

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nja. Jeg har vært medlem her i sju år, og synes alltid det har vært et visst fokus på erstatningsmat, være det seg brød, kaker eller dessert, selv om utvalget av ingredienser er både større og lettere å få tak i nå. Jeg har hatt noen sånne bølger med prøveperioder, men går fort lei. Jeg tror det har mer med hva man selv oppsøker å gjøre. Selv er jeg mest opptatt av ren mat, og dermed er det hva jeg søker etter både her inne og på interveven for øvrig. Som Ziltoida sier er jo vår hverdagsmat til forveksling lik alle andres hverdagsmat på mange måter, og jeg har sjelden "lavkarbo" i søkefeltet når jeg leter etter oppskrifter på nettet.

Det er jeg enig i, men jeg tror også at fler lever lavkarbo nå også fordi det finnes så mye erstatning for godsaker. Ikke bare at lavkarbo har fått mer oppmerksomhet, men at fler ser at dette kan de gjennomføre fordi de ikke må forsake så mye som før alle godsaker ble lettere å lage og sære ingredienser ble lett tilgjengelig.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat