Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-13, 09:05   #14
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboutviklingen

Jeg tror det kanskje handler aller mest om at kaker/bakst er ekstremt populært å blogge om, helt uavhengig av om kakene er laget av hvete eller ei. Delikate bilder av svulmende bakverk og pastellfargede kremklatter osv. Mine trauste nakkekoteletter er det mindre morsomt å avfotografere og fortelle om, hehe.

For meg er det også litt sånn at så lenge en matbit har riktig næringsinnhold og jeg vet hva den er laget av, så er den mat, uavhengig av smaken. Om jeg får presentert en matbit laget av egg, kokosfett og mandler, for eksempel, så er jeg ikke så nøye på om det også er stevia eller sukrin involvert. Et måltid er det, uansett...

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat