Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-13, 22:37   #10
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Lavkarboutviklingen..

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har vært lavkarbo-er siden 2004.... DA var det andre tider!

Men ang alle kake og godiserstatningene det bugner av: Spiser folk virkelig så mye kaker o.l på "normal" kost? I såfall har de kanskje et poeng de som sier det bare er å spise mindre...

Jeg gikk skikkelig inn for LCHF'ish januar 2005. Inspirert av Skaldemann og Bedre Uten Brød-boka.
Det gikk i egg, kjøtt, grønnsaker fra over bakken, rikelig med fett, fete oster i perioder. En sjelden gang ostemandelmuffins. Bakte knapt noe innen lavkarbo. Jeg lå jevnt fem kilo lavere enn jeg er i dag tipper jeg - holdt det til jeg ble gravid med nummer tre våren 2007... Så ja - helt andre tider for meg også da..