Noen grunnleggende spørsmål
Hei, jeg har allerede spurt litt i annen post , men tenkte nå som jeg var på en pc å spørre mer ordentlig her.
Er en gutt på 26 år , 90 kilo, 181 høy. Har tenkt gå ned til en vekt jeg var før sykdom som satt meg litt ute av form.
Nå har her kuttet ut så mye karbo jeg kan, me f,eks så går det fortsatt en yoghurt f.eks med litt nøtter i for å være litt mettede, hadde lest dette var funksjonelt et sted. Dessverre så ser jeg jo disse har mye karbo i seg selv også.
Lurer på vis jeg ikke er nesten 0 på karbo, men som nå ekstremt mindre nivå sett at godteri osv og alt er uaktuelt nå. Vil nå med litt spinning ( 40 min morgen og kveld ) og smått dumbell vekter ha noe form for framgang ? Eller vil alt være meningsløst . Jeg har null erfaring med forståelse for hvordan alt funker med karbo og insulin opptak osv, og hvor en jeg leser er det mektig mye . Lite lett forstå dessverre for meg.
Jeg har ingen behov gå ned fort. Allerede mistet over 15 kilo i fjor sommer. Å heller ikke ute etter å bygge mektig mye muskler , målet er enkelt å gå ned 10 kilo. Så hva råd og forklaring kan dere gi ?

|