|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.
Litt stolt da over at jeg satt foran et svært fat med skoleboller, fyrstekaker, skillingsboller pluss, pluss i dag uten å ta så mye som en bit. I tillegg takket jeg nei til en gratis 3-rettens middag med masse vin på Bølgen & Moi i dag - DEN satt langt inne, det skal jeg love deg! 
Jeg tar bølgen for deg Festina; Du imponerer med utholdenheten din!
Opprinnelig lagt inn av VSB, her.
Utskeielsene i påsken ble litt mye... Ubehaget med for mye gluten er det verste. Smågodt og sjokolade er bedre enn rundstykker
Denne kan jeg også skrive under på; og det med store bokstaver! Sukker gir meg uro/ubehag i kroppen en periode, mens mel "ødelegger" den.
Jeg våknet med en fantastisk migrene i natt, og orket ikke stå opp og finne "pilla mi". Håpet at noen timer god søvn ville hjelpe. Som om jeg ikke har lært at jeg ikke sover godt når jeg har migrene om natta Så nå sitter jeg her, halvdopet på "pilla" og blir nok sittende/liggende i dag. Utgjort også, fridag, fint vær, og har så mye annet jeg vil ha gjort. Dette er nok medaljens bakside etter påskedagene Sånn da er det ut, og jeg skla finne ullpleddet og kanskje ei bok. Ønsker dere en god lørdag!
Denne likte jeg godt!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|