Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-13, 21:57   #1336
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Etter noen år på deilig lavkarbo synes jeg denne kuren er "helekstrem", smgj Jeg fatter ikke at jeg holdt ut i månedsvis på Grete Roede - det var jo et sant hel...e!

Kuren er ferdig på mandag, men jeg tenkte jeg skulle prøve å utvide den med et par uker. Jeg skulle så inderlig gjerne mistet 10 kg!

Foreløpig ser det ikke så lovende ut med det målet, så for øyeblikket ser jeg det litt an. Hvis det løsner litt får jeg nok motivasjon til å fortsette, men hvis det ikke skjer noe snart må jeg vel bare bite i det sure eplet og innrømme at dette ikke er noe for meg...

Litt stolt da over at jeg satt foran et svært fat med skoleboller, fyrstekaker, skillingsboller pluss, pluss i dag uten å ta så mye som en bit. I tillegg takket jeg nei til en gratis 3-rettens middag med masse vin på Bølgen & Moi i dag - DEN satt langt inne, det skal jeg love deg!

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat