Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-13, 21:34   #1333
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Festina *hytter med pekefingeren*
Det er folk her inne som har holdt seg svært tett på matta hele påska og har gått opp... Så at du står stille ... er egentlig ikke såååå mye å klage over. (Joda, jeg skjønner... men det kunne ha vært så mye verre, enig?)

Ikke meningen å virke sutrete, altså, men jeg føler at jeg får hentet meg inn igjen og fokusert bedre når jeg innrømmer for dere - og meg selv- hva jeg har gjort. Litt dum mekanisme kanskje, men det virker "sterkere" når jeg ser det på trykk

Men må innrømme at jeg føler det litt "bortkastet" å gå sulten store deler av tiden uten å gå ned - da kunne jeg heller hatt det behagelig på lavkarbo (og heller ikke gått ned)

Og den godtesyken... har du prøvd krom-tilskudd?
Har forsøkt tidligere uten noe særlig resultat. Er ikke godtesyk så lenge jeg holder meg på matta, men blir veldig lett trigga av sukker. Tror det blir enda verre når jeg er sulten, og det er jo naturlig siden blodsukkeret mitt sikkert er helt i kjelleren gleder meg til jeg er ferdig med kuren og kan gå tilbake til lavkarbo, så får jeg evaluere etterpå om det var verdt det

PST - ingen nedgang her heller. Klamrer meg fast til sånn ca stillstand med fingerneglene og trøster meg med at det blir vår, og jeg skal røre mer på meg nå. (Og at helsa iallfall ser ut til å peke rett vei nå.)

Helsa er jo det desidert viktigste!

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat