Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-13, 20:50   #1331
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

I tillegg var jeg på skitur 4 ganger, og holdt meg ganske bra til det planlagte kostholdet. Og gjett hva: 0 vektnedgang!! Skal innrømme at det tærer på motivasjonen...... Krysser fingrene for at det er saltet fra påskeaftens pinnekjøtt som holder på vannet, ellers vet jeg ikke helt hva jeg gjør.....

Jeg spiste alt for mye brød og søtsaker i påsken (selv om jeg ikke lever veldig strikt lavkarbo til vanlig heller) og vekta viste 1,5 kg vektoppgang fra mandag 25. mars til mandag 1. april. I dag, to dager senere, er 1,3 kg borte. Vann og tarminnhold rett og slett.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat