Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-13, 20:30   #1330
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Festina *hytter med pekefingeren*
Det er folk her inne som har holdt seg svært tett på matta hele påska og har gått opp... Så at du står stille ... er egentlig ikke såååå mye å klage over. (Joda, jeg skjønner... men det kunne ha vært så mye verre, enig?)

Og den godtesyken... har du prøvd krom-tilskudd?

PST - ingen nedgang her heller. Klamrer meg fast til sånn ca stillstand med fingerneglene og trøster meg med at det blir vår, og jeg skal røre mer på meg nå. (Og at helsa iallfall ser ut til å peke rett vei nå.)

Hihi - i dag hadde jeg gleden av å gå på Bodypower for 3. gang i mitt liv. Det er like selsomt hver gang. Jeg føler meg VIRKELIG som en fisk i en sykkelbutikk. Men legen min foreslo noen aminosyrer for meg, og her på grensa finner man dem lettest i "bodybuilderbutikkene".