Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-13, 17:34   #543
Nutta
Medlem

Nutta sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Nutta er ny på veien

Sv: PCOS skravletråd

Vibeke-67: Ja, det er kjempefrustrerende! Jeg prøvde metformin en periode, men jeg ble kjempedårlig så legen ville ikke gi meg mer. Jeg fikk annbefalt å mosjonere mer, og spise mat med lite karbo. Det fungerte jo da jeg begynte med ketolysekuren, men etter et år med mange utfordringer og en del kluss så har det bare ballet på seg. Og minst av alt skjønner jeg disse reaksjonene som jeg har fått, med at vekten bare øker så mye etter så små utskeielser (selv om det er lengre perioder mellom hver gang).

Ziltoidia: Den kjenner jeg meg godt igjen i.. det virker så fristende og så godt på forhånd, og så blir man litt skuffet når man oppdager at det ikke var så godt likevel. Jeg håper du har rett i at det bare er vann, og at det forsvinner igjen. Jeg la merke til at hender og føtter hovnet veldig opp i påsken. Jeg fikk til og med kommentarer på det. Men det er noe i meg som begynner å lure, etter alle opplevelsene jeg har hatt (som nevnt over) at jeg har noen små utskeielser men som likevel gjør at vekten øker enormt mye på kort tid.

Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat