Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-13, 08:23   #19300
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Med det samme vi snakker interiør og vegger. Jeg har en samboer som er lite begeistra for skruer i gipsveggene. Siden han eier leiligheten får jeg bare respektere det. Meeen, jeg vil ha bilder på veggene! Er det noen som har lure tips ift opphenging og sånn i gipsvegg? sånn veggklistremerker er ikke aktuelt på den veggen det er mest "kritisk" da det er en fondvegg med masse dillemønster. Har sånn klistremerkebilde (ikke tekst!! ) på en soveromsvegg, ble fint!

Venninna mi husker jeg brukte svart gaffateip rett på veggen som rammer, men det kjenner jeg at er veldig lite aktuelt

Alternativet til fiskesnøremetoden er å så sette opp en smal hylle, nesten som en bred list - og så arrangere bildene samlet på denne. Da slipper dere unna med 2-3 gipsplugger.

Sånn som her:
http://kaffiogsjokolade.blogspot.no/...bildevegg.html