Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-13, 23:09   #19293
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Med det samme vi snakker interiør og vegger. Jeg har en samboer som er lite begeistra for skruer i gipsveggene. Siden han eier leiligheten får jeg bare respektere det. Meeen, jeg vil ha bilder på veggene! Er det noen som har lure tips ift opphenging og sånn i gipsvegg? sånn veggklistremerker er ikke aktuelt på den veggen det er mest "kritisk" da det er en fondvegg med masse dillemønster. Har sånn klistremerkebilde (ikke tekst!! ) på en soveromsvegg, ble fint!

Venninna mi husker jeg brukte svart gaffateip rett på veggen som rammer, men det kjenner jeg at er veldig lite aktuelt

Fiskeline fra listene i taket!
Har ikke prøvd selv, men har sett det blitt gjort. Fungerer fint på ikke så alt for tunge ting!