Opprinnelig lagt inn av january, her. Ja, plutselig løsnet noe. Satser på jeg ikke jinx'er det nå, tvi-tvi Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om fremgangsmåten.. Har prøvd å spise mindre brød, og mer grønnsaker, ble helt ødelagt av å spise for lite variert :P hva gjør man ikke for å spare tid Men ellers hadde jeg en sprekk på torsdag, som tydeligvis ikke har gitt noen innvirkning what so ever, så jeg er litt overrasket,trodde jeg skulle bli straffet mer for det Har ikke engang trent siden tirsdag, så ja. Jeg vet ikke
Opprinnelig lagt inn av january, her.
Ja, plutselig løsnet noe. Satser på jeg ikke jinx'er det nå, tvi-tvi Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om fremgangsmåten.. Har prøvd å spise mindre brød, og mer grønnsaker, ble helt ødelagt av å spise for lite variert :P hva gjør man ikke for å spare tid Men ellers hadde jeg en sprekk på torsdag, som tydeligvis ikke har gitt noen innvirkning what so ever, så jeg er litt overrasket,trodde jeg skulle bli straffet mer for det Har ikke engang trent siden tirsdag, så ja. Jeg vet ikke
Mer grønnsaker og mindre brød er,iallfall for meg, en god fremgangsmåte Lykke til videre!