Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-13, 01:25   #19265
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Jeg bruker en plastbalje til å ha vann i til dyrene, selv om de får nytt vann både èn og to ganger om dagen, blir bollen seende litt skitten ut.
Kan jeg bruke klorin i den? Og er det nok å skylle den godt med varmt vann og børste etterpå, eller bør den i oppvaskmaskinen?

Vasker den vanligvis for hånd, med litt sunlight og oppvaskkost. og skyller den godt etterpå.

Har metallskål også, bør kanskje bruke den i stedet for

Bruk metallskåla og skrubb den godt med varmt vann. Ikke utsett dyra (eller menneskene) for klorin i drikkevannet..