Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-13, 00:16   #21
CookingWithGas
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2012
CookingWithGas er ny på veien

Sv: Ferdig slanket, hva nå?

Beklager at jeg har vært veldig lite aktiv på forumet i det siste. Men jeg har i det minste gjort meg noen gode erfaringer om runde to på lavkarbo. Jeg er nå mer eller mindre i mål, og er godt innenfor normalvekt, i hvert fall hva angår BMI.

Den viktigste erfaringen er kanskje at kunnskap kan være din verste fiende Når du kjenner alle triksene i boka, er det fristende å spise masse ost, nøtter, fett kjøtt og andre ting som ikke gir et pling på lavkarboradaren, men som selvsagt løfter kaloriinnholdet over det som er realistisk hvis man ønsker å gå ned i vekt.

Det er helt nødvendig å kunne ha to tanker i hodet samtidig. Lavkarbo er en fantastisk og behagelig måte å gå ned i vekt på, men det gjør seg ikke selv. Du MÅ ha et kaloriunderskudd i tillegg. Det er enklere på lavkarbo, men på ingen måte gratis. Du må faktisk ofre litt og ha en viss grad av selvbeherskelse. Sorry, men slik er det bare

Merk: Jeg sier ikke at dette er like enkelt for alle. Det siste jeg ønsker er å dømme noen som lever lavkarbo, men fortsatt ikke går ned i vekt. Hormonelle forskjeller gir veldig store utslag. Om ikke annet, så lever man i hvert fall sunt mens man finner ut av ting. Jeg tror alt er mulig for alle, men at noen må kjempe uendelig mye mer. Urettferdig, men slik er det. Det at det er lett for meg betyr ikke at det er lett for andre. Håper å kunne utdype dette ved en senere anledning.

CookingWithGas

Sist redigert av CookingWithGas : 29-03-13 kl 00:29.
CookingWithGas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kaloribegrenset lavkarbo med tilstrekkelig protein Svar med sitat