Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-13, 10:23   #13
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: P-piller, bivirkninger, hårtap osv

Jeg skjønner ikke at jeg glemte det, men jeg kan gi et øvrig lite tips ellers. Ofte kan vi som sliter med hormonelt hårtap (særlig om man har vært utsatt for mange antibiotikakurer, ettersom dette produseres av bakterier i en frisk tarmflora) ha mangel på biotin (også kalt vitamin B7, eller vitamin H).
Jeg bestilte for en tid tilbake den sterkeste dosen fra bigvits (merke Nowfoods), og har tatt den en stund. Har faktisk fått noe økt hårvekst - såpass at det er merkbart og dekket noe av skinnet jeg fikk i hodebunnen. Verdt et forsøk? Det er ikke spesielt dyrt, og det har ingen kjente bivirkninger å ta det. (Dessuten er det vannløselig, og kroppen vil kvitte seg med et eventuelt overskudd).

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat