Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-13, 09:23   #19194
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Så fant jeg dessverre ut hvor fantastisk fersk tunfiskfilet er forleden. Jeg sier dessverre, fordi kiloprisen er ikke akkurat studentvennlig. Frosne fileter er heldigvis billigere, og selv om jeg ikke regner med at det er heeelt det samme... er det noen vits i å kjøpe det istedenfor, eller er det penger ute av vinduet?
Lurer rett og slett på hva folk sin erfaring med fersk kontra frossen tunfisk er.

Fersk tunfiskfilet er superdigg, helt enig. Jeg har bare kommet over frosne fileter én gang - mener å huske at det også var helt ålreit, men det var før jeg hadde møtt en helt fersk en, så jeg fikk liksom ikke sammenlignet skikkelig.

Men, hmm.... nå lurer jeg på om ikke de kanskje har tunfiskfilet i frysern på asiamarkedet, og om jeg tør å kjøpe og spise den, tatt i betraktning at jeg ikke ble forgiftet eller døde av tilapiaen deres. Tror jeg må prøve.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett