Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-13, 18:49   #19163
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Vel - enten blir han bedre, får ingen virkning, eller merkelige drømmer... Det er vel stort sett alternativene. Nevrologen kan enten tro på dette, stille seg åpen for å se, eller bli drttfornærmet...

Det store spørsmålet er om dere kan samarbeide videre hvis siste alternativ er det som slår til... Jeg sparket selv fastlegen i en liknende situasjon, men det er vanskeligere å gjøre det med spesialister.

Vet ikke hvordan det er med MS, men har lest med hashimotos at man skal starte på 1,5mg(?) og trappe opp for å unngå søvnpåvirkningen (og for hashimotos: at overgangen for kroppen blir for stor dersom LDN virker veldig bra)

Han skal gå i fire uker på 1.5, deretter fire uker på 3, så skal han opp på 4.5 for å sjekke der. Der blir han enten værende eller så er det ned til 3 igjen.