Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-13, 18:43   #19162
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Da har jeg fått både resept og pillerter!! Poden kan begynne i dag allerede! Jeg lurer bare på hvordan nevrologen kommer til å reagere.......

Vel - enten blir han bedre, får ingen virkning, eller merkelige drømmer... Det er vel stort sett alternativene. Nevrologen kan enten tro på dette, stille seg åpen for å se, eller bli drttfornærmet...

Det store spørsmålet er om dere kan samarbeide videre hvis siste alternativ er det som slår til... Jeg sparket selv fastlegen i en liknende situasjon, men det er vanskeligere å gjøre det med spesialister.

Vet ikke hvordan det er med MS, men har lest med hashimotos at man skal starte på 1,5mg(?) og trappe opp for å unngå søvnpåvirkningen (og for hashimotos: at overgangen for kroppen blir for stor dersom LDN virker veldig bra)