|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Lava, her.
Hvordan fungerer "tretthetsbrudd" i foten?
Jeg har hatt vondt en stund på oppsiden av foten, blåmerke og hovent. Kunne ikke gå med tresko, og div andre sko. Det er fortsatt vond ved trykk.
Lurer derfor på om det kan ha vært ett brudd..
En avdød venninne fikk "tretthetsbrudd" sånn plutselig, tilfeldig oppdaget hos legen. Hun hadde ikke slått/dunket/annet med foten. Ikke jeg heller.
Hvordan vil det evt behandles? hvis det kan?
Hørtes ut som det bør sjekkes for evt blodpropp.
Opprinnelig lagt inn av Lava, her.
vet noen om hvor det er "tryggest" å registrere seg som single på ett nettsted?
Min bror er klar for å prøve, men jeg vet ikke hvor det er best...
Har hørt av andre at noen sider har "åpne dager" hvor man kan se alle, eller noe slikt, og han vil helst holde det hemmelig for naboer og slikt. 
Man registrerer seg jo med et kallenavn, så man skal jo jobbe litt for å finne kjente sånn uten videre. (men er det så ille at naboene vet man er på leit da? Kanskje drømmedama er i nabolaget? jeg vil si det er positivt med de som går aktivt utog leter fremfor de som sitter og venter på at noen skal ette ned utenfor trappa liksom...)
Sukker.no er vel litt oppbrukt? I følge mine single venninner er det mest et sted for de som er ute etter spenning på si' eller noe uforpliktende enn de som seriøst vil ha et forhold. Hvertfall i aldersgruppa 30+ til 45.
På betalstedene vet man hvertfall at folk er seriøse, ellers gidder de ikke betale for sånt. Dessuten trenger man jo ikke begrense seg til et sted. Flere steder gir flere muligheter.