Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-13, 08:47   #19148
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

vet noen om hvor det er "tryggest" å registrere seg som single på ett nettsted?

Min bror er klar for å prøve, men jeg vet ikke hvor det er best...

Har hørt av andre at noen sider har "åpne dager" hvor man kan se alle, eller noe slikt, og han vil helst holde det hemmelig for naboer og slikt.

Tja vanskelig og si hva som er "tryggest", kommer ann på hva du legger i det begrepet. En del slike nettsider lar deg opprette bruker og gir deg begrenset adgang til funksjoner, slik at du kan prøve litt. Men det begrenser seg jo hva man kan se og hvor lett det er og komme i kontakt med andre medlemmer. Noen sider viser bla ikke bilder før man har betalt medlemsskap og det kan jo være en fordel. Selv på "åpne" dager er det jo begrenset hva "ikke-medlemmer" kan se, det er ihvertfall min erfaring. Selv har jeg prøvd Match.com, men etter at den ble slik at alle fra hele verden som er på Match kan se alle profiler ble det litt slitsomt. Fikk alt for mange lugubre forslag fra østeuropeiske og asiatiske mannfolk som bare var ute etter en billett til Norge. Muligens det er litt enklere for en mann men vil tro det er nok av damer der ute som er ute etter det samme. Min beste erfaring er på Sukker.no og en venninne fant mannen sin der. De arrangerer jo også singlefester innimellom for de som vil gå på det.

Lykke til til broren din Si at det bare er å hive seg utpå og ikke være flau over det. "Alle" gjør det jo om dagen. Det viktigste er å være ærlig og være seg selv (har lang erfaring på slike nettsteder ).

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose