Tråd: Antibiotika
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-06, 12:07   #5
nøtta
Seniormedlem

nøtta sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Alder: 38
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: antibiotika

Opprinnelig lagt inn av Lise

De gir jo ikke antibiotika til barn med ørebetennelse her i landet lengre med mindre foreldrene insisterer, fordi det har vist seg at det går over noenlunde like fort enten man tar det eller ikke.
Jeg har holdt meg unna antibiotika i 7 år nå, og har blitt frisk hver gang jeg har vært syk. (Har jeg spist sukkerholdig mat og hvetemel så har det tatt lengre tid, og sykdomsprosessen vært verre).

wow ! 7 aar ? imponerende, da er kanskje ketose ikke saa ille da ? altsaa jeg er ikke i ketose det var bare saannt tileggsspm ....

okey en ekstra motivasjon til og holde seg unna soppelmat, for naa vil jeg bli FRISK !

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat