Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-13, 00:57   #18
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Pizza med mandelmel

Dette var stor suksess, Imse! Jeg lagde jo denne til forrige fredag (fredag er pizzadag hjemme hos oss). Da lagde jeg én nestenlangpanne og lot resten av familien smake. Godkjent fra alle. Men dette har jeg opplevd før. Første gang jeg serverer bakverk kan det fint passere, mens det ofte andre gangen er bom stopp. Jeg lurer på om de kanskje er så redd for å såre meg innledningsvis Men jeg tok sjansen denne fredagen også. I går bakte jeg dobbel porsjon. Kjevlet ut tynt mellom bakepapir og stanset ut tre små pizzaer med ringen til en liten, rund kakeform (3 barn som skulle ha pizza her i dag). Resten av deigen dekket en hel langpanne. Forstekte alle fire bunnene i går, og i dag lagde datteren min og en venninne sine egne pizzaer før jeg kom hjem fra jobb. Begge var begeistret, og denne gangen stoler jeg på det, siden det er andre uka det serveres Sønnen min fikk sin egen pizza når jeg kom hjem - han spiste hele + litt av langpannepizzaen Camomillamannen erklærte at denne bunnen er den beste han har smakt av lavkarboalternativene.

Tusen takk for oppskrift

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat