Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-13, 00:34   #19106
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Bestilles fra Kragerø, har jeg blitt behørig opplyst om denne uka i min jakt på et apotek som kunne skaffe den til veie, siden jeg også skal få prøve. Måtte til et enkeltapotek som hadde en fast bestillingsavtale - de andre sa at det var inntil to måneder å vente fordi det var tomt på lager, og plutselig enorm pågang på grunn av det tv2-programmet som også fikk min fastlege til å foreslå det for meg. Så det kan ta tid, tydeligvis.

Så bra dersom det virker for mange. Da vil det bli mer brukt også. Og det er jo veldig få bivirkninger virker det som.