Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-13, 12:21   #16
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kunstig søtning

Opprinnelig lagt inn av nøtteliten:-), her.

Jeg har selv erfart på flere måter hva aspartam gjør med kroppen på tross av at jeg har blitt fortalt hvor trygt det er med aspartam.

Samme her. Aspartam og AcesulfanK (eller hva det nå heter, garantert stavet feil) gir meg vondt i magen i alle fall. Stevia og sukrin gjør ikke det.

Husker jeg en gang leste på en eske lakrispastiller - den inneholdt 5 eller 6 ulike typer kunstig søtning! Jeg la den pent tilbake i hylla. En ting er at det er forsket på disse stoffene enkeltvis, men er det forsket noe som helst på dem når de blandes på den måten?

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat