Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-13, 21:26   #1268
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Du har opplegget klart ser jeg, og har masse god motivasjon og argumenter for både å gjøre det og å gjennomføre det.

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Kort fortalt går opplegget ut på masse proteiner og kosttilskudd i en uke. Så tilføring av litt mer karber i ukene 3-4. I tillegg skal jeg ta en del kosttilskudd (som jeg ikke husker navnet på nå....).

Har ikke helt trua på at det skal virke, men hvis det funker skal jeg tilbake til "vanlig" lavkarbo etter å ha gått ned noen kg.

Men...du har ikke trua på at det skal virke du....Vil det virke da mon tro? Jeg er litt i tvil der altså. Vet ikke om det motsatte heller har noen bedre virkning, men jeg er "hellig overbevist" om at hvis vi innerst inne ikke tror, eller har tro på at det vi gjør er riktig og vil kunne virke - så tror jeg vi har til en viss grad tapt i utgangspunktet. Så min oppfordring til deg festina er å sette alle kluter til fordi du tror det vil være godt for deg. Fordi det vil hjelpe deg på veien videre. Kanksje ser du det ikke så godt i form av kilo ned, men bare det å mestre et opplegget, et mål du har satt deg gir mestring som er såå viktig for den videre prosessen du skal gjennom. Og hold oss oppdatert for støtte og heiarop! Gjør det særlig når det går godt - så du har noe å gå på når dagene blir vanskeligere!

Så kom igjen!

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat