|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.
Tusen takk til alle kloke hoder som svarte meg på mitt forrige innlegg, jeg setter så stor pris på det.
Jeg har selvsagt et nytt spørsmål også. Og jeg bare nevner det, det er ikke tull at jeg er helt lost her. Here goes:
Jeg bare spør jeg...siden jeg er datainvalid altså. Saken er jo at jeg har opprettet en side for bloggen min på facebook. Men jeg ønsker jo ikke å bli identifisert som eier/admin av siden for gud og hvermann nå siden jeg føler at det blir litt vel personlig. Så jeg har laget en egen side til bloggen, dvs at jeg må logge ut av min priv facebook og inn på bloggen sin hver gang jeg skal hit eller dit. Det er tungvindt. Går det på noensomhelst lettfattelig måte an å få meg til å administrere bloggen sin facebook fra min private facebook uten at alle mine private venner får det med seg, og uten at de som følger bloggen min får med seg mine private mld? Og uten at det kommer opp i mine venners logg at jeg har blitt admin av siden, og uten at det kommer opp på bloggen sin facebookside at jeg har blitt det?
Hva med å bruke en nettleser du ikke bruker til vanlig, og så alternerer du mellom to nettlesere i stedet for å logge av/på?
|