Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-13, 12:20   #1265
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Så trivelig å høre fra deg igjen Festina Lente! Jeg opplever det samme som deg når det gjelder å bli logget ut etter en viss tid. Da kommer det opp en side med innlogging igjen; skriver du inn brukernavn og passord der så kommer du rett på innlegget ditt og kan poste det. Hvis du ikke gjør det så forsvinner innlegget - hvis det var det du mente?
Legg gjerne igjen noen ord om hva du gjør av endringer og hvordan det går; det er spennende læring for oss andre også

det var akkurat det som skjedde, Tarato! Panikken slo meg selvfølgelig, så jeg trykket på "tilbakeknappen" - det var ikke så lurt.... Prøver ditt triks neste gang.

Når det gjelder kosthold forsøker jeg nå en litt streng lclf-diett en periode for å se om kroppen min "våkner" litt. Jeg har vaket på platået 100-103 kg nå i evigheter, og jeg må forsøke å bryte den onde sirkelen.

Kort fortalt går opplegget ut på masse proteiner og kosttilskudd i en uke. Så tilføring av litt mer karber i ukene 3-4. I tillegg skal jeg ta en del kosttilskudd (som jeg ikke husker navnet på nå....).

Har ikke helt trua på at det skal virke, men hvis det funker skal jeg tilbake til "vanlig" lavkarbo etter å ha gått ned noen kg. Lavkarbo gir meg så mange andre fordeler at jeg ikke ønsker å slippe det kostholdet - det er det jeg har trua på!

Begynte på mandag og har gått ned 2,2 vannkg til nå. Litt sulten og fryser en del, men det skal jeg takle bare jeg kommer meg et lite skritt nedover.

Kommer til å være her inne og holde meg (og dere) oppdatert. Forsøkte å lage en egen ticker for denne "omgangen", men fikk det ikke til. Får forsøke litt i kveld.

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat