Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-13, 12:00   #2
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: P-piller, bivikrninger, hårtap osv.

Jeg vili ikke skremme deg, men innser at jeg nok kommer til å gjøre det uansett. Samtidig synes jeg det er riktig å fortelle om veninna mi sin erfaring på diane... Hun hadde migrene fra før, men det ble kraftig forverret på disse og hun har heller ikke fått redusert den økte anfallsfrekvensen etter at hun stoppet.

Samtidig er det jo mange som bruker disse uten de problemene da. Kanskje du ikke trenger å prøve alt samtidig? At du kan vurdere hva du vil prøve utfra hva legen sier om virkningsgrad og hva dere finner ut av med hensyn til bivirkninger?

Ellers fant jeg denne siden... virker som det står mye om ulike behandlingsfromer her. Jeg vet lite om kvaliteten på siden da.
http://www.upstatehair.com/new-york-female-hairloss/