Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-06, 09:36   #1
HildePåSlankern
Medlem

Medlem siden: Jan 2006
Alder: 60
HildePåSlankern har en fantastisk aura rundt segHildePåSlankern har en fantastisk aura rundt seg

Jeg går bare ikke ned

Jeg gjør noe feil eller det er noe jeg ikke tåler. I løpet av tre uker, først på ketolyse og så på Skaldeman, har jeg gått ned 0.6 kilo, og dette gikk jeg ned den første uka da jeg gikk på ketolyse. På et tidspunkt i løpet av disse tre ukene har jeg vært nede i minus 2.5, så hvorfor jeg plutselig begynner stødig å gå opp igjen, noe jeg har gjort etter det, vet jeg ikke. Kanskje det er noe jeg ikke tåler? Jeg spiser omtrent ikke ost, kanskje det er kaffe, eller kanskje det rett og slett ikke er meningen at jeg skal kunne gå ned når jeg spiser meg mett? Ikke bare går jeg ikke ned, men jeg vet at jeg ikke mister noe rundt livet og hoftene heller, hvor jeg alltid mister det først, det merker jeg på buksene. Jeg blir rett og slett ikke slankere av dette. Sukk.

Lykke til alle sammen. Håper dere alle raser ned i vekt, men jeg er nødt til å gjøre visse endringer for å se om det er noe som virker.

Vennlig hilsen

Hilde

HildePåSlankern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter og leter Svar med sitat