|
Hei!
hallo der ute
i dag starter min kamp mot kiloene og jeg har en lang kamp jeg skal gå. Desverre er det slik at det er flere mil til nermeste treningssenter og jeg kjenner ingen som skal slanke seg. Dermed er jeg helt alene i denne kampen, men er fast bestemt på å ikke gi opp på meg selv. Fant denne siden og syntes dere er en utrolig god og flink gjeng. Mange av dere har gått utrolig mye ned og er en stor inspirasjon.
Mitt største problem og som bestandig har vært det verste med kampen mot kiloene er motivasjon og viljestyrke. Jeg har vært helt alene i dette og det gjør det ekstra vanskelig og tungt.
Da kan jeg vel fortelle litt om meg da.
Jeg veide 65 kilo som var min normalvekt men etter som årene gitt har jeg gitt mere f... i meg selv. Jeg var så opptatt med å ta vare på andre og jobben at jeg lot meg selv bare gi blaffen i min egen helse. Jeg har en kontor jobb som innebærer mye papir arbeid men lite mosjon. Det vil si at jeg sitter stille mange timer om dagen. Og på privaten var det bestandig andre jeg satt foran meg selv. Etter som årene gikk gikk også vekten opp og etter 7 år var jeg gått opp til 120 kg! Det var helt utrolig å tenke på at jeg kunne la meg forfalle slik men det var selvgjort så jeg hadde kun meg selv å takke.
Jeg har kjempet i to år nå med vekten og har gått opp og ned. jeg gikk fra 117 til 99 og sprakk ved juletider. endte på 119 igjen.
Men nå er jeg klar for å kaste meg i det igjen og bare håpe på at denne gangen skal jeg klare det. Med delmål skal jeg til slutt gå ned hele 60 kilo for å nå min normalvekt.
Noen flere som skal gå så ned mange kilo? hvordan går det med dere? Kjempe flinke er dere
Sist redigert av trooghåp : 10-03-13 kl 13:45.
|