Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-13, 17:48   #19020
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Skal man i såfall koke egget?

Hannkatten min røyter mye hele året. Jeg har en hunnkatt også, de spiser samme maten, og hun røyter nesten ikke. Jeg har snakket med dyrebutikker, veterinærer osv, det eneste jeg får beskjed om er å gi mer fet mat. Så tar gladelig i mot tips om andre fettkilder som er trygge å gi mine vakre puser

Jeg gir tørrfor til kattene også for at der skal få de rette vitaminer/mineraler. I naturen vil jo en katt spise alt av innvoller og tildels ben og ved å bare gi rent kjøtt/fett evt fisk vil den ikke få irktig balanse i kosten. Jeg kjøper foret med mest proteiner og fett av merket Eukanuba, men i tillegg forer jeg altså med fett/kjøtt fra ulike animalske kilder. Tenker på hva en villkatt naturlig ville spist og det er jo fugl, mus og evt annet småvilt som et ekorn i ny og ne. Prøver også å gi egg men de synes ikke det er noe stas. Vet mange som sverger til fiskeoljen til katter/hunder men det er delte meninger om dette og veterinæren jeg bruker mente på at det jeg holdt på med var bedre for katten. Men det er jo bare å prøve fiskeoljen det blir jo tross alt solgt som kattetilskudd

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose