Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-06, 18:15   #95
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og kreft

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Om jag ska ge en förklaring så var mitt olämpliga uttalande inte riktat speciellt till flap utan till häcklare av alla slag, som tillämpar liknande tekniker. I går kväll slogs jag nämligen på tre fronter, i tre olika länder, mot personer som ifrågasatte min rätt att rapportera andra människors erfarenheter. Samtliga skapade en vrångbild av vad jag faktiskt sagt och bemötte sedan den vrångbilden. Det är en vanlig härskarteknik.

Ja, jeg har vært borti slike mennesker ja, det har vi vel alle. Forskjellen er jo at vi er så "heldige" at vi bare kan ignorere dem, mens du jo "må" svare dem om det går direkte på boka og kostholdet "ditt". Det må være fryktelig slitsomt og jeg skjønner godt at det rant over etter all den negative diskusjonen.