Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-13, 16:58   #18957
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Jeg har vært syk siden oktober og har mengder med ulike symptomer og har til nå blitt mest utredet av kardiolog og ønh spesialist. Nå venter jeg på time til nevrolog. Har symptomer forenelig med bl a ME. Har påvist borelia i blodprøve 1 men ikke i kontrollblodprøve 2.
Jeg ønsker nå innspill fra dere i forhold til hvilke undersøkelser bortsett fra spinalpunksjon jeg kan be om å få tatt. Har tatt MR av hjerne x2, røntgen av lunger, tilt test, skal ta MR av hjertet på lørdag, utelukket det aller meste ved hjelp av utallige blodprøver.
Vil gjerne bli frisk og ønsker å vite hva annet nevrologer undersøker.

Så lenge jeg ikke vet noe om symptomene, er det så og si håpløst å råde deg til noe som helst, desverre!
Det eneste jeg kan si, er at ikke alt lar seg oppdage ved hjelp av prøver og at du kanskje må slå deg til ro med at du har fått en sykdom hvor diagnosen evnt stilles etter utelukkelse av andre ting.
Har feks fibromyalgi blitt nevnt? Det er jo en utelukkelsesdiagnose som har svært mange fellestrekk med ME.