|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av smgj, her.
Ta den med - vanligvis selger optikeren også reisestørrelses-størrelser(??????) av linsevæske. Om du ikke finner ditt merke i Spania kan det hende du går en ferie som "rødøye" i møte...
Tja, jeg kan jo se etter. Har brukt flere merker, og har ikke hatt noen store problemer med det. (Etter jeg faktisk ble vant til linser igjen).
Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.
Hentet fra Avinor sine sider:
Det kan bety at dersom du pakker i en større pose enn 1 l, kan du få problemer i sikkerhetskontrollen dersom han/hun maktsyke er på jobb den dagen. Noen bryr seg bare om str på flaskene, mens andre henger seg opp i absolutt alt. Bruk ihvertfall en pose som tilsynelatende ikke er noe særlig større enn 1l (1,5-2l) så skal du være rimelig trygg at du får med deg alt 
God tur, litt missunnelig kjenner jeg for jeg har hørt at det er mye bra second hand i Bareclona 
Jepp! Har lest den. Zip lock-bagen jeg hadde revna, så da lurer jeg litt på hvordan det funker i praksis.
Og så stusser jeg litt over at mascara er væske. Trodde i utgangspunktet man måtte ha bare gjennomsiktige beholdere, men det gjelder tydeligvis bare posen.
Og takk! Om det er noen trøst, så kommer det til å høljregne halve uka. 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|